31.1 C
Marousi
Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
Αρχική Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ Συναντήσεις του Δημάρχου Αμαρουσίου Θεόδωρου Αμπατζόγλου με τα Διοικητικά Συμβούλια Συλλόγων και...

Συναντήσεις του Δημάρχου Αμαρουσίου Θεόδωρου Αμπατζόγλου με τα Διοικητικά Συμβούλια Συλλόγων και Σωματείων της πόλης

4

Σειρά συναντήσεων με τα Διοικητικά Συμβούλια Συλλόγων και Σωματείων του Αμαρουσίου πραγματοποίησε σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Θεόδωρος Αμπατζόγλου στο Δημαρχείο, παρουσία Αντιδημάρχων και στελεχών της Δημοτικής Αρχής. Στο επίκεντρο των διαδοχικών επαφών βρέθηκαν η γνωριμία με τις νέες διοικήσεις, καθώς και ο συντονισμός κοινών δράσεων για το επόμενο διάστημα.

Αρχικά, ο κ. Αμπατζόγλου συναντήθηκε με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γειτονιάς Αγίου Θωμά, το οποίο εκπροσωπήθηκε από την Πρόεδρο Θεοδώρα Αλεξανδροπούλου, τη Γενική Γραμματέα Δροσίνα Κλίτσα, τον Ταμία Χρήστο Λούμπια και τα μέλη Γεώργιο Μακρή και Εμμανουήλ Κουτσοδενδρή.
Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα, συζητήθηκαν οι άμεσες προτεραιότητες της περιοχής, οι στόχοι του νέου συμβουλίου, καθώς και οι τρόποι ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ του Δήμου και του Συλλόγου.

Παρόντες ήταν οι Αντιδήμαρχοι Πέτρος Κόνιαρης και Κατερίνα Βουρλάκη, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Χρυσόστομος Σχινάς και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Γιάννης Ιωαννίδης.

Εν συνεχεία, ο Δήμαρχος συναντήθηκε με το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου  Αγγειοπλαστών   Κεραμιστών Ελλάδος «Ο ΚΕΡΑΜΕΥΣ», αποτελούμενο από τους: Κώστα Γαλάνη (Πρόεδρο), Βασίλειο Καλδή (Γενικό Γραμματέα), τα μέλη Άγγελο Αγγελόπουλο και Δήμητρα Σαπφιολέα καθώς  και το μέλος ελεγκτικής επιτροπής  Ιωάννης Μπόνης.
Στη συζήτηση τέθηκαν τα μείζονα θέματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην προάσπιση των συμφερόντων των κεραμιστών και την ανάδειξη της πλούσιας πολιτιστικής και παραγωγικής κληρονομιάς της κεραμικής τέχνης, η οποία είναι ιστορικά συνδεδεμένη με το Μαρούσι.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν οι Αντιδήμαρχοι Πέτρος Κόνιαρης, Δημήτρης Σμυρνής, Επαμεινώνδας Γαρδέλης και Κατερίνα Βουρλάκη.

Ακολούθως, ο κ. Αμπατζόγλου υποδέχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Πελοποννησίων Αμαρουσίου, όπως αυτό αναδείχθηκε από τις πρόσφατες εκλογές. Η Ένωση εκπροσωπήθηκε από τη Βάλια Χριστακοπούλου (Πρόεδρο), τη Λίνα Φιλοσοφοπούλου (Αντιπρόεδρο), τη Μίνα Σταυροπούλου (Γεν. Γραμματέα), τη Φωτεινή Χασαποπούλου (Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων), τη Μαρία Πασσιά (Υπεύθυνη Εκδηλώσεων) και τα  μέλη Παναγιώτη Τριαντάφυλλο και  Σπύρο Μποσινάκο. Αντικείμενο της συζήτησης αποτέλεσε ο στενός συντονισμός δράσεων μεταξύ της Ένωσης και της Δημοτικής Αρχής.

Παρόντες ήταν οι Αντιδήμαρχοι Πέτρος Κόνιαρης, Δημήτρης Σμυρνής, Επαμεινώνδας Γαρδέλης και Κατερίνα Βουρλάκη.

 Η σειρά των επαφών ολοκληρώθηκε με τη συνάντηση με την Ένωση Παλαιών Προσκόπων Αμαρουσίου, την οποία εκπροσώπησαν ο Ηλίας Μονογυιός (Υπαρχηγός Οικονομικών), ο Γιώργος Αφεντούλης (Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων) και ο Θεόδωρος Κατσανεβάκης (μέλος και πρώην Γ.Ε. Αμαρουσίου-Πεύκης).
Με αφορμή τη συμπλήρωση 10 ετών σταθερής λειτουργίας και προσφοράς της Ένωσης στην τοπική κοινωνία, οι εκπρόσωποι των Παλαιών Προσκόπων επέδωσαν στον Δήμαρχο το αναμνηστικό μαντήλι του θεσμού. Παράλληλα, εξετάστηκαν οι δυνατότητες περαιτέρω συνεργασίας για τη διάδοση των αξιών του προσκοπισμού στη νέα γενιά.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν οι Αντιδήμαρχοι Πέτρος Κόνιαρης, Δημήτρης Σμυρνής και Επαμεινώνδας Γαρδέλης.

 

 

 

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store Get it on Google Play
Maroussi City News - Νεα, Προσφορές στα Βόρεια Προάστια