New York Times: Μικρός αριθμός εφήβων με καρδιακά προβλήματα μετά τον εμβολιασμό

110

Ο CDC ερευνά περιστατικά μετά τη 2η δόση εμβολίου mRNA

Τα αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) εξετάζουν αναφορές ότι ένας πολύ μικρός αριθμός εφήβων και νεαρών ενηλίκων που εμβολιάστηκαν κατά του κορΩωνοϊού ενδέχεται να εμφάνισαν καρδιακά προβλήματα, ανέφερε χθες η New York Times, επικαλούμενη την ομάδα ασφάλειας εμβολίων της υπηρεσίας.

 

Τα CDC εξετάζουν αρκετές δεκάδες αναφορές ότι έφηβοι και νεαροί ενήλικες μπορεί να εμφάνισαν μυοκαρδίτιδα, μια φλεγμονή του καρδιακού μυός, μετά τον εμβολιασμό, τόνισε η εφημερίδα, επικαλούμενη αξιωματούχους των CDC.

Το Reuters δεν μπόρεσε άμεσα να επικοινωνήσει με τα CDC για να σχολιάσει το δημοσίευμα.

Υπήρξαν «σχετικά λίγες» περιπτώσεις και ενδέχεται να μην σχετίζονται καθόλου με τον εμβολιασμό, προσθέτει το δημοσίευμα, αναφέροντας μια ανακοίνωση της ομάδας ασφάλειας εμβολίων της αμερικανικής υπηρεσίας.

 

Η εξέταση βρίσκεται στα αρχικά στάδια και τα CDC δεν έχουν ακόμη προσδιορίσει εάν υπάρχει οποιαδήποτε απόδειξη ότι τα εμβόλια προκάλεσαν τα καρδιακά προβλήματα, ανέφεραν οι New York Times.

Το καρδιακό πρόβλημα φαίνεται να έχει εμφανιστεί κυρίως σε εφήβους και νεαρούς ενήλικες περίπου τέσσερις ημέρες μετά τη χορήγηση της δεύτερης δόσης τους είτε του εμβολίου της Moderna είτε των Pfizer/BioNTech, και τα δύο εμβόλια mRNA.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, οι ΗΠΑ ενέκριναν το εμβόλιο Pfizer/BioNTech για παιδιά ηλικίας 12 έως 15 ετών.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters, AFP

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store Get it on Google Play
Περισσότερα ....για εσάς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ