Με μία λαμπερή βραδιά γεμάτη ρυθμό, κίνηση, χρώμα και δημιουργική έκφραση ολοκληρώθηκαν οι Καλλιτεχνικές Εκδηλώσεις 2026 των τμημάτων του Κέντρου Τέχνης & Πολιτισμού του Δήμου Αμαρουσίου, παρουσία του Δημάρχου Αμαρουσίου Θεόδωρου Αμπατζόγλου.
Η μεγάλη χορευτική παράσταση των Τμημάτων Ευρωπαϊκών Χορών, Latin, Salsa, Tango, Line Dances, Oriental, Ελληνικών Παραδοσιακών και Κρητικών Χορών, που πραγματοποιήθηκε στο Ανοιχτό Θέατρο Αμαλίειου, αποτέλεσε το ιδανικό φινάλε ενός ακόμη δημιουργικού κύκλου πολιτιστικών δράσεων, χαρίζοντας στο κοινό μία μοναδική μουσικοχορευτική εμπειρία.
Στον χαιρετισμό του, ο Δήμαρχος Θεόδωρος Αμπατζόγλου συνεχάρη θερμά τους σπουδαστές για την αφοσίωση, το ταλέντο και την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και τους διδάσκοντες για το υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό και καλλιτεχνικό έργο που επιτελούν. Όπως τόνισε, το Κέντρο Τέχνης & Πολιτισμού αποτελεί έναν ζωντανό πυρήνα δημιουργίας και πολιτισμού, προσφέροντας σε δημότες κάθε ηλικίας τη δυνατότητα να εκφραστούν μέσα από την τέχνη και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην πολιτιστική ανάπτυξη της πόλης.
Οι σπουδαστές παρουσίασαν ένα πλούσιο πρόγραμμα με χορογραφίες που ταξίδεψαν το κοινό από τους ευρωπαϊκούς και λάτιν ρυθμούς έως την ελληνική και κρητική παράδοση. Με εντυπωσιακές εμφανίσεις, άρτια εκτέλεση και ιδιαίτερο κέφι, απέσπασαν το θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημα των εκατοντάδων θεατών που κατέκλυσαν το Ανοιχτό Θέατρο Αμαλίειου.
Την καλλιτεχνική επιμέλεια και διδασκαλία των τμημάτων είχαν οι Έφη Κεραμάρη, Πέτρος Μανωλήκας, Καλυψώ Μάνη, Μαρία Αλωνεύτη-Θεοδωράτου και Γιώργος Φραγκάκης, οι οποίοι καταχειροκροτήθηκαν για το εξαιρετικό αποτέλεσμα της δουλειάς τους.
Με τη συγκεκριμένη παράσταση ολοκληρώθηκε ο κύκλος των Καλλιτεχνικών Εκδηλώσεων 2026 του Κέντρου Τέχνης & Πολιτισμού του Δήμου Αμαρουσίου. Από τον Απρίλιο έως και τον Ιούνιο, οι δημότες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πλούσιο πρόγραμμα εκθέσεων, θεατρικών παραστάσεων, συναυλιών, μουσικών και χορευτικών εκδηλώσεων, μέσα από τις οποίες αναδείχθηκαν το ταλέντο, η δημιουργικότητα και η συστηματική προσπάθεια εκατοντάδων σπουδαστών όλων των ηλικιών. Οι εκδηλώσεις επιβεβαίωσαν για ακόμη μία χρονιά τον σημαντικό ρόλο του Κέντρου Τέχνης & Πολιτισμού στην προαγωγή της καλλιτεχνικής παιδείας και στην ενίσχυση της πολιτιστικής ζωής της πόλης.
Το παρών έδωσαν οι Αντιδήμαρχοι Νικόλαος Πέππας, Πέτρος Κόνιαρης, Δημήτρης Σμυρνής, Ειρήνη – Μαρία Χαλιώτη, Γιάννης Νικολαράκος, Κατερίνα Βουρλάκη, η Εντετελμένη Σύμβουλος Ελένη Λέκκα και εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων της πόλης.











